Zoeken

Toyota

DOEL:

Toyota als een groen en duurzaam merk positioneren onder de doelgroep kinderen vanaf 7 jaar en hun ouders.

CONCEPT EN SAMENWERKING

Toyota, lanceringspartner van het eerste uur van Wild van Freek, wilde graag haar kernwaarden natuur, groen, duurzaamheid naar voren laten komen op de communicatieplatforms van Wild van Freek. We hebben in samenwerking met elkaar een ontwerpwedstrijd ontwikkeld voor kinderen: Ontwerp de auto van de toekomst!

We maakten een online-actiepagina, diverse print advertorials en zetten onze social media en nieuwsbrieven in voor aanjaging van de wedstrijd. In totaal kwamen er meer dan 300 reacties, origineel en creatief uitgewerkt.

Ontdek de kracht van beter leren.
Blink maakt gebruik van cookies

Met behulp van deze cookies kunnen we informatie verzamelen over het gebruik van de website, onder andere om deze te analyseren en te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om je buiten onze website relevante aanbiedingen te tonen. En worden er tracking cookies geplaatst door social media-netwerken. Door op 'Ok' te klikken stem je in met het plaatsen van cookies. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op 'Cookie instellingen aanpassen'. Meer informatie over cookies.

Wij gebruiken de volgende cookies:

We slaan je instellingen op in een cookie. Wil je later je instellingen wijzigen? Verwijder dan de cookies via je browser.

Cookie instellingen