Zoeken

SPAR

DOEL: AANSPREKENDE SPAARACTIE

Spar wilde middels een aansprekende spaaractie kinderen (en hun ouders) bereiken.

CONCEPT EN SAMENWERKING

Het sterke merk National Geographic Junior van Blink was uitermate geschikt om als drager voor deze spaaractie te fungeren. Tijdens de spaaractie kregen kinderen bij besteding van €15 aan boodschappen bij Spar en Attent een gratis setje dierenveters (acht diersoorten). Daarnaast kreeg men als introductie bij een besteding vanaf €25 aan boodschappen een GRATIS National Geographic Junior tijdschrift (speciaal ontwikkeld voor Spar) met daarbij een extra setje dierenveters. In het tijdschrift kwam je alles te weten over de acht dieren waar je veters van kon sparen.

Ontdek de kracht van beter leren.
Blink maakt gebruik van cookies

Met behulp van deze cookies kunnen we informatie verzamelen over het gebruik van de website, onder andere om deze te analyseren en te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om je buiten onze website relevante aanbiedingen te tonen. En worden er tracking cookies geplaatst door social media-netwerken. Door op 'Ok' te klikken stem je in met het plaatsen van cookies. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op 'Cookie instellingen aanpassen'. Meer informatie over cookies.

Wij gebruiken de volgende cookies:

We slaan je instellingen op in een cookie. Wil je later je instellingen wijzigen? Verwijder dan de cookies via je browser.

Cookie instellingen