Ontdek. Blink Partnerships.
Hoe word je relevant voor kinderen, ouders én leraren?
Samenwerken met Blink
De kracht van samenwerken met Blink is het realiseren van tailormade concepten. Wij maken hierbij gebruik van onze ervaring en expertise en, indien relevant, van de communicatieplatforms van Blink. Wij helpen jouw merk, product of organisatie relevant te maken voor jouw doelgroep. We hebben een diepgewortelde ingang in het scholenkanaal, een vernieuwende educatieve benadering, staan continu in contact met ouders. Daarnaast hebben wij ruime expertise in branding, kindercommunicatie en kidsmarketing. Op basis van structureel eigen onderzoek met de Binkies van Blink ontwikkelen we unieke cross-mediale concepten. Zo kunnen we de doelgroep op een onderscheidende manier prikkelen en een merk, concept of organisatie verrassend op de kaart zetten.
Blink: op school, thuis en samen met andere gepassioneerde partners in de markt
Met sterke merken als Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior is Blink de grootste educatieve uitgeverij in Nederland. Wij richten ons met deze merken op kinderen in de leeftijd van 4 tot en met 12 jaar, op hun ouders en op de scholen. Voor het basis- en voortgezet onderwijs ontwikkelt Blink vernieuwende digitale lesmethodes waarbij het écht bereiken van de leerling het uitgangspunt is.
Dé doelgroepspecialist
In een multimediatijdperk vol prikkels, vluchtige boodschappen en snelle trends is het een hele kunst om kinderen en jongeren daadwerkelijk te bereiken en haar aandacht vast te houden. Als doelgroepsspecialist weten wij wat kinderen beweegt, waar zij warm voor lopen en hoe je met de juiste toon de juiste snaar raakt.
“Als conceptontwikkelaar denken wij middelenvrij, maar hebben óók de beschikking over een communicatieplatform.”
Blink Samenwerken gaat uit van de wensen en focus van onze partners. Uiteenlopende bedrijven en organisaties profiteren van onze brede didactische kennis, ervaring, productontwikkeling en advertisingmogelijkheden. We werken graag samen met partijen die educatie, kwaliteit en innovatie voorop hebben staan.