Contact Media

Heeft u een vraag? Wellicht staat uw vraag bij onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Selecteer een categorie

Alles Adreswijzigingen Bestellen Betalen Kosten Levering en verzendkosten Opzeggen en omzetten Overig Retourneren
Hoeveel verzendkosten betaal ik voor een abonnement?

U betaalt geen verzendkosten voor abonnementen binnen Nederland en Belgiƫ. Voor verzending buiten Nederland en Belgiƫ worden wel verzendkosten in rekening gebracht.

Hoeveel verzendkosten betaal ik voor producten?

De verzendkosten voor producten bedragen:

  • € 1,95 voor een product dat door de brievenbus past
  • € 3,75 voor een pakket
Wanneer ontvang ik het eerste tijdschrift?

Dat is afhankelijk van de datum waarop u het abonnement heeft afgesloten. De levertijd vanaf het moment van bestellen is maximaal zes weken. De exacte datum staat ook in de bevestiging die u van ons ontvangt. Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior worden om de vier weken thuisbezorgd.

Wanneer ontvang ik het extra product van mijn superplus-abonnement?

De producten van Bobo (Bobo Leerwereld) en National Geographic Junior (NG Junior schoolagenda 2013-2014) worden dit schooljaar in augustus verzonden. De producten van Okki (Clics met bouwboek) en Wild van Freek (Knuffel 'Johan') worden 17 oktober verzonden.

Wanneer ontvang ik het winter- en zomerboek van mijn plus-abonnement?

Het winterboek wordt eind november verzonden en het zomerboek half juni.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Voor producten geldt een levertijd van 3 werkdagen.

Telefoon

De klantenservice is op werkdagen tussen 8:30 uur en 17:00 uur bereikbaar per telefoon via +31(0)73 85 000 33

E-mail

Liever mailen? We beantwoorden uw e-mail zo snel mogelijk! service.media@blink.nl

Contactformulier

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.