Contact Media

Heeft u een vraag? Wellicht staat uw vraag bij onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Selecteer een categorie

Alles Adreswijzigingen Bestellen Betalen Kosten Levering en verzendkosten Opzeggen en omzetten Overig Retourneren
Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Opzeggen kan tot zes weken voor het einde van uw lopende abonnementsperiode. Na de eerste abonnementsperiode is het abonnement per maand opzegbaar.

Wilt u het abonnement beƫindigen?

  • Schrijf naar Blink Media, t.a.v. afdeling Klantenservice, Postbus 380, 5201 AJ 's-Hertogenbosch
  • Stuur een e-mail naar service.media@blink.nl
  • Bel naar onze Klantenservice via +31 (0)73 85 000 33, maandag tot en met vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur

Vermeld in uw brief of e-mail graag de naam van de abonnee, de volledige adresgegevens en bij voorkeur ook uw relatienummer.

Hoe zet ik mijn huidige abonnement om in een ander abonnement?

U kunt het abonnement snel en kosteloos omzetten door contact op te nemen met onze klantenservice per telefoon: +31 (0)73 85 000 33 of per e-mail: service.media@blink.nl

Mijn (klein)kind heeft een abonnement op Okki en is nog niet toe aan Wild van Freek. Kan mijn (klein)kind in groep 5 zijn of haar abonnement op Okki houden?

Ja dat kan. Wij adviseren u om de keuze voor het tijdschrift te laten afhangen van de individuele ontwikkeling en interesse van uw (klein)kind.

Stopt mijn abonnement automatisch of is het doorlopend?

Wanneer u een abonnement bestelt, ontvangt u een welkomst-e-mail. Hierin staat of uw abonnement automatisch stopt of doorlopend is.

Telefoon

De klantenservice is op werkdagen tussen 8:30 uur en 17:00 uur bereikbaar per telefoon via +31(0)73 85 000 33

E-mail

Liever mailen? We beantwoorden uw e-mail zo snel mogelijk! service.media@blink.nl

Contactformulier

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.