Vacature medewerker klantenservice
(Minimaal 32 uur)
Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega voor onze klantenservice afdeling.
Over de functie
Je werkt voor de merken Bobo, Okki, Wild van Freek, National Geographic Junior en Pica Typen. Als medewerker Klantenservice ben je het directe aanspreekpunt voor nieuwe én bestaande klanten en beantwoord je alle vragen en opmerkingen die komen vanuit verschillende communicatie kanalen, zoals telefoon, mail, socials en chat. Je ziet het als een uitdaging om klanten op een snelle en klantvriendelijke manier te helpen en te adviseren en zorgt daarbij dat er een juiste administratieve handeling plaatsvindt.
Samen met je team kijk je naar de taken die er liggen en samen stellen jullie de juiste prioriteiten
In hoofdlijnen
In deze rol ben je in hoofdlijnen verantwoordelijk voor:
- Behandeling van bestellingen, vragen, problemen en klachten via de telefoon, e-mail, post, social media kanalen en chat;
- Afhandeling van retouren;
- Cross/up selling en in voorkomende gevallen warme telefonische acquisitie;
- Administratieve afhandeling in ons ERP systeem en de backoffice van de webshop;
- Klanttevredenheid
Wie ben jij?
- Je hebt een servicegerichte en proactieve houding;
- Als persoon ben je open, georganiseerd en werk je graag samen;
- Je bent een regelaar, zelfredzaam en initiatiefrijk, maar altijd met de Blink visie in het achterhoofd;
- Je bent communicatief sterk en hebt gevoel voor het aantrekkelijk ‘verpakken’ van boodschappen;
Daarbij vragen we:
- Minimaal MBO+ of HBO- werk- en denkniveau, bij voorkeur in een commerciële/administratieve richting;
- Aantoonbare relevante werkervaring op het gebied van klantenservice en verkoop;
- Ervaring met administratieve verwerking in een ERP systeem;
- Je hebt actief gewerkt met Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Teams);
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Kennis van de moderne klant met bijbehorende verwachtingen;
Wie zijn wij
Blink bereikt kinderen en jongeren door uit te gaan van hun belevingswereld en ze uit te dagen zichzelf en de wereld te ontdekken. Blink ondersteunt ouders, leerkrachten, kinderen en andere partners met concepten voor thuis en op school. Je moet dan denken tijdschriften, websites, apps en digitale lesmethodes.
Met meer dan 85 medewerkers in hartje Den Bosch is Blink een pionier op het gebied van kindereducatie en media.
Merken als Bobo, Okki, Wild van Freek, National Geographic Junior en Pica Typen horen bij ons, evenals Blink Engels, Blink Nederlands, Blink Lezen, Blink Wereld en Blink Geschiedenis.
Wij bieden
Een veelzijdige en ondernemende baan met veel vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en vertrouwen. Onze collega’s zijn enthousiaste professionals en wij gaan informeel met elkaar om. Er is aandacht voor elkaar. Niet alleen als het om serieuze zaken gaat, óók bij het koffiezet apparaat.
We zoeken iemand voor minimaal 32 uur per week. De functie is conform de CAO voor het Uitgeverijbedrijf en valt in schaal 4 (€ 1.934,80 – € 2.634,13) en de trede is afhankelijk van je werkervaring. Onze verdere arbeidsvoorwaarden met aandacht voor werk-privé balans zijn goed en uiteraard worden reiskosten vergoed. Je werk kan (deels) vanuit huis worden uitgevoerd.
In deze rol rapporteer je aan de teamleider Marketing, Sales en Klantenservice.
Reactie
Ben je enthousiast over deze vacature en voldoe je aan de functie-eisen? Stuur je korte motivatie en cv voor 21 januari 2021 naar Karlijn Bakx – karlijn.bakx@blink.nl o.v.v. ‘sollicitatie medewerker Klantenservice’.
Acquisitie naar aanleiding van de vacature wordt niet op prijs gesteld.