Zoeken

Ons nieuwe kantoor

Ervaar het nieuwe kantoor!

Op 31 januari 2023 hebben we de Koningsweg 66 definitief vaarwel gezegd, om op 6 februari 2023 onze intrek te nemen in het Bastion, een gloednieuw ingericht kantoor! De laatste voorbereidingen voor een succesvolle start zijn in volle gang…

Verhuisjournaal

Lees hier de verschillende edities van het verhuisjournaal waarin we je informeren over de verhuizing.

Naast het verhuisjournaal hebben we hieronder ook een overzicht met de meestgestelde vragen gemaakt. Mocht je vraag en dus het antwoord hier niet tussen staan: neem contact op met karlijn.pullens@blink.nl.

Veelgestelde vragen

De eerste dag

In de week van 6 februari (of kort daarna) zullen we hopelijk allemaal een eerste keer op kantoor zijn. Van 10.30-12.00 uur kun je bij Pia of Wendy een toegangspas krijgen en checken of je kenteken al is ingevoerd (indien gewenst).

Hoe werkt de toegang tot het pand?

Met je toegangspas kun je 24/7 het kantoor betreden. Er zijn paslezers bij de hoofdingang, in de hal beneden bij de receptie, om vanuit de parkeergarage naar boven te gaan en natuurlijk om onze vloer te betreden. De receptie is van 8:30u – 17:00u bemand, dan kun je zonder gebruik van je pas naar binnen. Die heb je dan overigens wel nodig om ons kantoor op de 5e binnen te komen wanneer de deur dicht is.

Let op: zonder toegangspas kun je de parkeergarage niet meer verlaten na 17.00 uur. Het pand verlaten zonder toegangspas kan wel via de hoofdingang.

Wanneer je buiten kantoortijd iemand via de hoofdingang binnen wil laten dan kan deze persoon aanbellen bij Blink via het menu naast de voordeur. De telefoon van Wendy en Pia gaat dan over en kan gebruikt worden als intercom. Door op de telefoon op het sterretje (*) te drukken gaat de buitendeur open en kan de persoon bij de receptie wachten om door jou beneden opgehaald te worden (of de pizza’s aan je af te geven..).

Welke vergaderruimtes zijn beschikbaar op onze nieuwe verdieping?

Er zijn overlegplekken in verschillende groottes op onze nieuwe vloer. Drie hiervan zijn te reserveren via Outlook, en die zijn hieronder in paars aangegeven. Zoek op ‘Bastion’ bij het invoeren van een locatie in je Outlook-uitnodiging.

Dit zijn:

  • Brainstormruimte (12-20 plekken)
  • Grote vergaderruimte (12 plekken)
  • Hexagon (4 plekken)

De Directievergaderruimte (in roze) kan alleen door Pia en Wendy geboekt worden t.b.v. overleggen door directie. De open overlegplek (in groen) en het treinzitje zijn niet te reserveren. Het werkcafé en alle andere zitjes of overlegtafels die geen werkplek zijn, zijn vrij te gebruiken en hoeven niet gereserveerd te worden.

De overlegruimtes in Outlook die we op de Koningsweg hanteerden zijn opgeheven. Bestaande overleggen dienen dus een nieuwe ruimte toegewezen te krijgen.

Is er plaats voor iedereen?

Ja, er zijn evenveel volledig uitgeruste werkplekken als aan de Koningsweg.

  • 50 volledig uitgeruste werkplekken (inclusief secretariaat, directie en IT).

Daarnaast hebben we:

  • 12 aanlandplekken
  • Vijf concentratieplekken/belruimtes
  • Een tramcoupé voor max. vier personen
  • Een werkcafé met uitgebreide zitgelegenheid
  • Twee kleine overlegruimtes voor vier à vijf personen (open en afgesloten)
  • Een grote vergaderruimte
  • Een brainstormruimte

We gaan ervan uit dat de teamleden minimaal twee dagen per week op kantoor zijn, met name voor ontmoeten en samenwerken.

Welke lunchmogelijkheden zijn er?

Op onze eigen vloer is er straks een werkcafé dat altijd beschikbaar is om even te zitten voor lunchen of informeel overleg. Deze plek is niet reserveerbaar voor overleggen, dus je kunt er altijd terecht. Als je van de vloer af wilt om ergens te lunchen kun je binnen het eigen gebouw naar het Happiness Café. Dat vindt je door op de eerste verdieping richting Essent te lopen, de zogeheten Mainstreet.

Is er een kolfruimte in ons nieuwe kantoor?

Ja, Focusruimte 5 is tevens te gebruiken als kolfruimte. Deze is volledig bekleed met folie en van binnen afsluitbaar. Wendy en Pia hebben een sleutel om in geval van nood de deur van buiten te openen. De ruimte is te reserveren via Outlook.

Nemen de receptionisten beneden ook pakketten in ontvangst en verwijzen zij bezoekers door?

Jazeker, de receptie is van 8.30 – 17.00 uur bemand door Shelley en Kimberly. Zij ontvangen ook pakketten en bezoekers.

Is het kantoor ook in het weekend toegankelijk?

Ja, het Bastion is zeven dagen per week van 24 uur per dag open voor medewerkers met een toegangspas. Dit geldt ook voor het kantoor van Blink op de 5e verdieping. Met je eigen pas kun je altijd naar binnen. Tijdens kantoortijden is er iemand aanwezig bij de receptie op de begane grond.

Waar kan ik mijn fiets parkeren?

De fietsenstalling staat aan de zij-/voorkant van het pand, links van het plein. De stalling is standaard afgesloten en 24/7 te openen met een pincode. Deze code is te verkrijgen bij Wendy en Pia.

Waar kan ik mijn auto parkeren?

De locatie van de parkeergarage is aan de zijkant van het gebouw. Het adres dat je hiervoor kunt gebruiken is Willemstraat 10. Je bereikt deze via de weg tegenover het Koningshuis (richting de Q-Park), en dan voor de Q-park linksaf. Zie het onderstaande kaartje.

Het binnenrijden van de parkeergarage onder het gebouw gebeurt op basis van kentekenherkenning. Gebruik de rechterpoort. De meeste kentekens zijn al ingevoerd. Wanneer kentekenherkenning niet werkt kan je gebruik maken van het toegangspasje dat je nog uitgereikt krijgt (en geef je kenteken door aan Pia). Als het openen van het hek daarmee alsnog niet lukt kun je in het menu op de paal bij de parkeergarage-ingang voor Blink kiezen, op het belletje drukken en dan krijgen Wendy en Pia een telefoontje om het hek op afstand te openen.

De (automatische) toegang is niet gekoppeld aan de reserveringstool of aan het parkeerrooster. We gaan er dus vanuit dat je niet in de garage parkeert als je niet vooraf hebt gereserveerd.

Blink heeft 19 plekken (grijs op de onderstaande afbeelding) in de parkeergarage van het Bastion.

Nadat je door het hek bent ga je naar beneden en komt recht voor een andere weg uit om nog een verdieping lager te gaan. Hier hangt ook een bord met onze naam erop.

Hier ga je verder naar beneden en sla daarna twee keer rechtsaf (pijlen volgen).
Aan het einde kom je de eerste Blinkbordjes tegen en als je de weg volgt zijn daar de overige Blink parkeerplaatsen.

Als je eenmaal geparkeerd hebt volg je het bord ‘kantoren’. Je komt dan bij een trap uit waar je naar boven kunt en bij de liften uitkomt of via de receptie naar buiten kunt lopen. Buiten kantooruren heb je hier ook je pas nodig om binnen te komen.

Moet ik ook een parkeerplaats reserveren?

Er zijn in de parkeergarage vaste plekken gereserveerd voor collega’s die op hun twee teamdagen standaard met de auto naar Blink komen. Ze krijgen hierover bericht, en hoeven op die dagen niet te reserveren via Okku.

Heb je geen vaste parkeerplek, maar kom je soms met de auto naar Blink? Dan kun je in Okku kijken of er een parkeerplek beschikbaar is, en die zelf reserveren via https://blink.okku.io. Tip: vrijdag!

De parkeergarage is bestemd voor Blinkers; gasten kunnen gebruik maken van Q-Park of betaald-parkeren-plaatsen in de wijk.

Waar hang ik mijn jas op, en berg ik andere persoonlijke spullen op?

Aan mooie garderobe wordt nog gewerkt, dus tot die tijd neem je je jas nog even mee naar je stoel of gebruik je de witte kapstok ter hoogte van Focus 2. Ook de witte persoonlijke bakken en de lockers krijgen nog een bestemming; informatie daarover volgt.

Wat is het nieuwe adres?

Blink, Willemsplein 2, 5211 AK ‘s-Hertogenbosch

Ontdek de wereld.
Blink maakt gebruik van cookies

Met behulp van deze cookies kunnen we informatie verzamelen over het gebruik van de website, onder andere om deze te analyseren en te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om je buiten onze website relevante aanbiedingen te tonen. En worden er tracking cookies geplaatst door social media-netwerken. Door op 'Ok' te klikken stem je in met het plaatsen van cookies. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op 'Cookie instellingen aanpassen'. Meer informatie over cookies.

Wij gebruiken de volgende cookies:

We slaan je instellingen op in een cookie. Wil je later je instellingen wijzigen? Verwijder dan de cookies via je browser.

Cookie instellingen