Zoeken

Case: Aquafresh

Aquafresh zet duurzame kindercontent in voor merkactivatie

Een gratis mini-tandenspecial cadeau bij aanschaf Aquafresh

Wisselen dieren ook hun tanden? En welke ‘onderwater-tandarts’ bezoeken vissen? Voor de lancering van de nieuwe Naturals productlijn van Aquafresh, ontwikkelde Blink een mini Wild van Freek-tandenspecial. Consumenten van Kruidvat kregen het magazine vol (duurzame) tandenweetjes cadeau bij aanschaf van twee Aquafresh-producten.

Blink combineert merkactivatie met educatieve content die écht blijft hangen. Door de kracht van een geliefd kindermerk als Wild van Freek, wordt een commerciële boodschap omgezet in een leerzame beleving.

Impact:

  • 60.000 exemplaren uitgedeeld

  • Hoge attentiewaarde:  een waardevol premium voor ouders en kinderen

  • Conversiestimulatie: het gratis magazine verhoogde de aantrekkelijkheid van de aankoopactie

Ontdek de kracht van beter leren.
Blink maakt gebruik van cookies

Met behulp van deze cookies kunnen we informatie verzamelen over het gebruik van de website, onder andere om deze te analyseren en te verbeteren. Daarnaast plaatsen derde partijen tracking cookies om je buiten onze website relevante aanbiedingen te tonen. En worden er tracking cookies geplaatst door social media-netwerken. Door op 'Ok' te klikken stem je in met het plaatsen van cookies. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op 'Cookie instellingen aanpassen'. Meer informatie over cookies.

Wij gebruiken de volgende cookies:

We slaan je instellingen op in een cookie. Wil je later je instellingen wijzigen? Verwijder dan de cookies via je browser.

Cookie instellingen