Blink Partnerships.
Bereik kinderen en ouders met Blink
Waarom samenwerken met Blink?
- Bereik via onze bekende kindermerken miljoenen kinderen en hun ouders
- Branded content en lesprogramma’s die nieuwsgierigheid en onderzoekend leren stimuleren
- Directe toegang tot 4.400 scholen en 660.000 leerlingen
Video: Ontdek hoe Albert Heijn ruim 80.000 kinderen bereikt via brandend content campagnes in de klas
Partnerships
De kracht van samenwerken met Blink is het realiseren van tailormade concepten. Wij maken hierbij gebruik van onze ervaring en expertise op het gebied van kinderen in de basisschoolleeftijd. Wij helpen jouw merk, product of organisatie relevant te maken voor jouw doelgroep. We hebben een diepgewortelde ingang in het scholenkanaal, een vernieuwende educatieve benadering en staan continu in contact met ouders. Daarnaast hebben wij ruime expertise in branding, kindercommunicatie en kidsmarketing. Op basis van structureel eigen onderzoek met de Binkies van Blink ontwikkelen we unieke cross-mediale concepten. Zo kunnen we de doelgroep op een onderscheidende manier prikkelen en een merk, concept of organisatie verrassend op de kaart zetten.
Mogelijkheden:
- advertorials
- sponsored content
- branded content
- native advertising
- custom publishing
- mediapartner
Adverteren in het hart van de doelgroep
Met de sterke kindermerken Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior is Blink de grootste educatieve uitgeverij in Nederland. Wij richten ons met deze merken op kinderen in de leeftijd van 4 tot en met 12 jaar, op hun ouders en op de scholen. De titels zijn niet alleen in printvorm populair, ook de online platforms hebben veel trouwe bezoekers. Ook maken we vakantiespecials die erg in trek zijn bij ouders met kinderen.
Adverteren in Bobo
Adverteren in Okki
Adverteren in Wild van Freek
Adverteren in National Geographic Junior
Ontdek de mogelijkheden
