CPNB

Doel: Tailormade special

Stichting Collectieve Propoganda van het Nederlandse Boek (CPNB) was op zoek naar een manier om meer aandacht en promotie voor het thema van de Kinderboekenweek, boeken en bibliotheken te genereren.

 

Concept en samenwerking

Tijdens de Kinderboekenweek zijn er in het hele land allerlei activiteiten rond het kinderboek. Om nog meer aandacht voor het kinderboek te genereren heeft Blink in samenwerking met CPNB een tailormade special ontwikkeld die via de bibliotheken verspreid zal worden: een cadeautje van je bibliotheek! De special staat in het teken van het thema van de Kinderboekenweek 2016: Opa en Oma. De special is een ‘tool’ waarmee kinderen samen met hun opa’s en oma’s aan de slag gaan. Zo blijven ze allemaal: Voor altijd jong! Er ontstaat interactie: het thema van de Kinderboekenweek komt echt tot leven aan de hand van de special. 

 

"Blink heeft speciaal voor de Kinderboekenweek een bibliotheek magazine ontwikkeld welke goed aansluit op het Kinderboekenweek thema opa en oma en zorgt ervoor dat kinderen op een leuke, leerzame manier met hun opa en oma in gesprek komen." – Quintus Bosch, Marketeer 

 

KINDERBOEKENWEEK is een geregistreerd woordmerk van CPNB