Contact Media

Heeft u een vraag? Wellicht staat uw vraag bij onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Selecteer een categorie

Alles Adreswijzigingen Bestellen Betalen Kosten Levering en verzendkosten Opzeggen en omzetten Overig Retourneren
Hoe betaal ik in de webshop?

U kunt kiezen uit twee betaalmethoden:

  1.  iDeal: met deze betaalmethode betaalt u direct via uw eigen bank door middel van internetbankieren.
  2. Automatische incasso: met deze betaalmethode machtigt u Blink om het abonnementsgeld van uw rekening af te schrijven. Let op: het vervolgtermijn van uw abonnement betaalt u altijd via automatische incasso.
Ik woon niet in Nederland. Hoe kan ik dan betalen?

Indien u een Nederlandse bankrekening heeft, dan kunt u betalen met iDeal of automatische incasso. Heeft u geen Nederlandse bankrekening, dan kunt u betalen door middel van overschrijving via een formulier dat u bij uw bestelling ontvangt. Voor deze betaalmethode worden € 1,50 administratiekosten per betaling in rekening gebracht.

Wanneer wordt het abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven?

Als u een abonnement bestelt, wordt het bedrag enkele weken nadat het abonnement is ingegaan afgeschreven.

Telefoon

De klantenservice is op werkdagen tussen 8:30 uur en 17:00 uur bereikbaar per telefoon via +31(0)73 85 000 33

E-mail

Liever mailen? We beantwoorden uw e-mail zo snel mogelijk! service.media@blink.nl

Contactformulier

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.