Contact Media

Heeft u een vraag? Wellicht staat uw vraag bij onze veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op.

Selecteer een categorie

Alles Adreswijzigingen Bestellen Betalen Kosten Levering en verzendkosten Opzeggen en omzetten Overig Retourneren
Hoe bestel ik een abonnement?

U kunt bestellen via onze webshop of bellen met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 33.

Hoe betaal ik in de webshop?

U kunt kiezen uit twee betaalmethoden:

  1.  iDeal: met deze betaalmethode betaalt u direct via uw eigen bank door middel van internetbankieren.
  2. Automatische incasso: met deze betaalmethode machtigt u Blink om het abonnementsgeld van uw rekening af te schrijven. Let op: het vervolgtermijn van uw abonnement betaalt u altijd via automatische incasso.
Hoe geef ik een adreswijziging door?

Stuur een e-mail met uw oude en nieuwe adresgegevens naar service.media@blink.nl of bel met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 33.

Hoe kan ik mijn product(en) terugsturen?

Neem contact op met onze klantenservice via e-mail: service.media@blink.nl of telefoon: +31 (0)73 85 000 33 (maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur). U kunt uw bestelling binnen 14 dagen terugsturen, indien het product onbeschadigd is en voorzien van de originele en onbeschadigde verpakking. Een bestelling terugsturen is kosteloos.

Hoe krijg ik toegang tot Bobo Leerwereld?

U kunt een abonnement bestellen via onze webshop en ontvangt na uw bestelling een inlogcode via een aparte e-mail.

Hoe zeg ik mijn abonnement op?

Opzeggen kan tot zes weken voor het einde van uw lopende abonnementsperiode. Na de eerste abonnementsperiode is het abonnement per maand opzegbaar.

Wilt u het abonnement beëindigen?

  • Schrijf naar Blink Media, t.a.v. afdeling Klantenservice, Postbus 380, 5201 AJ 's-Hertogenbosch
  • Stuur een e-mail naar service.media@blink.nl
  • Bel naar onze Klantenservice via +31 (0)73 85 000 33, maandag tot en met vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur

Vermeld in uw brief of e-mail graag de naam van de abonnee, de volledige adresgegevens en bij voorkeur ook uw relatienummer.

Hoe zet ik mijn huidige abonnement om in een ander abonnement?

U kunt het abonnement snel en kosteloos omzetten door contact op te nemen met onze klantenservice per telefoon: +31 (0)73 85 000 33 of per e-mail: service.media@blink.nl

Hoe zorgt Blink ervoor dat haar websites veilig zijn voor mijn kind(eren)?

Blink stemt de opzet en de beveiliging van haar websites steeds precies af op de leeftijdsgroep waarvoor de website is bedoeld. Ook ergonomisch gezien zijn de websites zo opgezet dat kinderen niet vaak hoeven te klikken.

Hoeveel verzendkosten betaal ik voor een abonnement?

U betaalt geen verzendkosten voor abonnementen binnen Nederland en België. Voor verzending buiten Nederland en België worden wel verzendkosten in rekening gebracht.

Hoeveel verzendkosten betaal ik voor producten?

De verzendkosten voor producten bedragen:

  • € 1,95 voor een product dat door de brievenbus past
  • € 3,75 voor een pakket
Ik woon niet in Nederland. Hoe kan ik dan betalen?

Indien u een Nederlandse bankrekening heeft, dan kunt u betalen met iDeal of automatische incasso. Heeft u geen Nederlandse bankrekening, dan kunt u betalen door middel van overschrijving via een formulier dat u bij uw bestelling ontvangt. Voor deze betaalmethode worden € 1,50 administratiekosten per betaling in rekening gebracht.

Kan ik een abonnement bestellen voor in het buitenland?

Ja, u kunt de tijdschriften ook in het buitenland laten bezorgen. Zo kunt u, ondanks dat u in het buitenland woont, toch uw tijdschrift uit Nederland blijven ontvangen. Bel met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 33 of stuur een e-mail naar service.media@blink.nl. Voor verzending naar het buitenland worden verzendkosten in rekening gebracht. Verzending naar België is echter gratis. U kunt voor een abonnement(en) in België bestellen per telefoon, e-mail of via de webshop.

Kan ik met mijn vragen over National Geographic Magazine bij Blink Media terecht?

Nee, Blink Media geeft alleen National Geographic Junior uit. U kunt contact opnemen met G&J Uitgevers voor vragen over het volwassen tijdschrift. Bel met hun klantenservice via +31 (0)161 45 95 79 of stuur een e-mail naar ngm@betapress.nl.

Kan ik telefonisch bestellen?

Ja, u kunt telefonisch bestellen door te bellen met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 33.

Krijg ik automatisch mijn geld terug als ik mijn product terugstuur?

Zodra wij uw product hebben ontvangen, wordt het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening teruggestort. Afhankelijk van uw bank kan het soms wat langer duren voordat u dit op uw rekening(afschrift) ziet. Als u nog niet heeft betaald, dan komt de betalingsverplichting te vervallen.

Mijn (klein)kind heeft een abonnement op Okki en is nog niet toe aan Wild van Freek. Kan mijn (klein)kind in groep 5 zijn of haar abonnement op Okki houden?

Ja dat kan. Wij adviseren u om de keuze voor het tijdschrift te laten afhangen van de individuele ontwikkeling en interesse van uw (klein)kind.

Online bestellen lukt niet, wat nu?

Wellicht is er een internetstoring. Neem voor de zekerheid contact op met onze klantenservice via +31 (0)73 85 000 33. Zij kunnen ook controleren of wij de bestelling juist hebben ontvangen.

Stopt mijn abonnement automatisch of is het doorlopend?

Wanneer u een abonnement bestelt, ontvangt u een welkomst-e-mail. Hierin staat of uw abonnement automatisch stopt of doorlopend is.

Wanneer ontvang ik het eerste tijdschrift?

Dat is afhankelijk van de datum waarop u het abonnement heeft afgesloten. De levertijd vanaf het moment van bestellen is maximaal zes weken. De exacte datum staat ook in de bevestiging die u van ons ontvangt. Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior worden om de vier weken thuisbezorgd.

Wanneer ontvang ik het extra product van mijn superplus-abonnement?

De producten van Bobo (Bobo Leerwereld) en National Geographic Junior (NG Junior schoolagenda 2013-2014) worden dit schooljaar in augustus verzonden. De producten van Okki (Clics met bouwboek) en Wild van Freek (Knuffel 'Johan') worden 17 oktober verzonden.

Wanneer ontvang ik het winter- en zomerboek van mijn plus-abonnement?

Het winterboek wordt eind november verzonden en het zomerboek half juni.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Voor producten geldt een levertijd van 3 werkdagen.

Wanneer wordt het abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven?

Als u een abonnement bestelt, wordt het bedrag enkele weken nadat het abonnement is ingegaan afgeschreven.

Wat leert mijn (klein)kind van Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior?

De educatieve tijdschriften en websites van Blink Media sluiten volledig aan op de leerdoelen van de basisschool en op de lesmethodes die in het onderwijs worden gebruikt. De tijdschriften en websites worden ontwikkeld in samenwerking met leerkrachten en vakspecialisten. Op onze website kunt u meer lezen over wat uw (klein)kind leert van Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior.

Telefoon

De klantenservice is op werkdagen tussen 8:30 uur en 17:00 uur bereikbaar per telefoon via +31(0)73 85 000 33

E-mail

Liever mailen? We beantwoorden uw e-mail zo snel mogelijk! service.media@blink.nl

Contactformulier

Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.